Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorBaránková, Veronikacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:37Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:37Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96965
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zanalyzovat konkurenci na trhu thajských masáží v Praze. Celá práce byla zaměřena na společnost Tawan, která patří mezi poskytovatele thajských masáží. V úvodu diplomové práce byla nejdříve vymezena historie a současná situace na trhu thajských masáží. Následně byla podrobně charakterizována společnost Tawan. V rámci této podkapitoly bylo popsáno makroprostředí, mikroprostředí a marketingový mix firmy. Následující část byla zaměřena na teoretická východiska. Čtvrtá kapitola byla věnována metodice shromažďování dat. Data byla získána pomocí marketingového výzkumu s použitím metody mystery shopping. V druhé části této diplomové práce byla provedena analýza výsledků výzkumu. Tato kapitola popisuje výsledky všech zkoumaných firem podle nadefinovaných kritérií. Výsledkem analýzy bylo vymezení konkurenčních pozic jednotlivých společností a jejich silných a slabých stránek. Na základě výsledků výzkumu byly v závěru práce uvedeny návrhy a doporučení managementu společnosti Tawan. Hlavním doporučením bylo zlepšit úroveň personálu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze the competitive of thai massage market in Prague. The whole work was focused on the company Tawan which belongs to the providers of thai massage. At the beginning of the thesis was first defined history and the current situation on the of thai massage market. It was subsequently characterized the company Tawan. Under this subchapter was described microenvironment and macroenvironment and marketing mix of the company. The following section was focused on the theoretical bases. The fourth chapter is devoted to the methodology of data collection. Data were obtained through marketing research with the use method of mystery shopping. In the second part of this thesis was an analysis of the research results. This chapter describes the results of all researched companies according to predefined criteria. The analysis results were identification of competitive positions of each companies and their strengths and weaknesses. Based on the research results in the final work were given suggestions and recommendations to company management Tawan. The main recommendation was to improve the level of staff.en
dc.format.extent3711476 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing služeb, marketingový mix služeb, analýza konkurence, trh thajských masážícs
dc.subjectmarketing services, marketing services mix, competition analysis, thai massages marketen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu poskytovatelů thajských masážícs
dc.title.alternativeCompetition Analysis on the Thai Massage Providers Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR923_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam