Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorKarpfová, Petracs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:40Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:40Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96974
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá marketingovou komunikací kosmetického Studia Styl. Cílem je navrhnout marketingový komunikační plán, který povede ke zvýšení povědomí o kosmetickém studiu ve městě Bohumín. Předpokladem navržení tohoto plánu jsou návrhy a doporučení vycházející z analýzy výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Komunikační plán je sestaven tak, aby odpovídal potřebám Styl Studia a byl realizovatelný.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is concerned with marketing communication of Styl cosmetics studio. The aim is to design marketing communication plan that leads to an increase of cosmetics studio awareness in Bohumín town. Prerequisite for the design of the plan are suggestions and recommendations that are based on the data analysis od quantitative and qualitative research. The communication plan is designed to meet the needs of Styl Studio and to be capable of relization.en
dc.format.extent3947723 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkosmetické studiocs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingový komunikační pláncs
dc.subjectcosmetics studioen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing communication planen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro kosmetické studiocs
dc.title.alternativeThe Design of Marketing Communication for the Cosmetic Studioen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAR261_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam