Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorPokorná, Ivetacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:41Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:41Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96978
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPro svou diplomovou práci jsem si vybrala téma Návrh firemní identity pro nutriční centrum. Cílem mé práce bylo definování jednotného vizuálního stylu firmy. V první fázi jsem se zaměřila na postoje lidí ke zdravému životnímu stylu, jaké atributy si pod daným tématem představují. Pomocí těchto zjištěných informací byly navrženy logotypy. Ty byly v další fázi zhodnoceny a došlo k rozhodnutí o finální podobě loga, sloganu a celkového vizuálního stylu. Na základě výsledků výzkumu byly zpracovány pravidla pro zacházení s firemní identitou, tedy grafický manuál. Také byly zpracovány návrhy a doporučení jak s identitou pracovat, tak aby došlo k zlepšení stávající situace Nutričního centra Huvarovi.cs
dc.description.abstractI chose topic Corporate Identity Design for Nutritional Centre. The aim of my work was to definition of corporate visual style. In the first step I looked at people attitudes to a healthy lifestyle. I found attributes, which associated with the topic healthy lifestyle. Whit this information I designed a logos. In the next step the logos were evaluated and then I decided on a final form of the logo, slogan and corporate identity. On basic of results from marketing´s research I prepared rules for dealing with identity, namely graphic manual. Then I prepared the proposals and recommendations. The proposals were about, how the centre has to work with identity, so as to improve the current situation.en
dc.format.extent5112307 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectgrafický manuálcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectvýživové poradenstvícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectgraphic manualen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectnutritional consultingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleNávrh firemní identity pro nutriční centrumcs
dc.title.alternativeCorporate Identity Design for Nutritional Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petrcs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOK154_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam