Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovotný, Jiřícs
dc.contributor.authorPolák, Petrcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:43Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:43Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96983
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jaká je současná nabídka biopotravin v obchodních řetězcích, jak jsou s touto nabídkou spokojeni spotřebitelé a co při nákupu biopotravin preferují. Práce je rozdělena na dvě základní časti. První část je teoretická, stručně objasňuje základní principy ekologického zemědělství, výroby biopotravin a poskytuje informace o vývoji a stavu českého biotrhu. Praktická část podrobně monitoruje, analyzuje a vyhodnocuje šířku a hloubku nabízeného sortimentu ve vybraných maloobchodních jednotkách. a prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje spokojenost spotřebitelů a preference při nákupu tohoto sortimentu.cs
dc.description.abstractThe aim of this dissertation is to find out how the consumers appreciate the present offer of organic food in retail chains and what organic food they prefer. My thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical and it briefly clarifies the basic principles of organic farming, organic food production and it provides information about the development and the present situation of the Czech organic food market. The practical part monitors, analyses and evaluates in detail the breadth and the depth of the offered range of goods in the selected retail shops and through the questionnaire finds out customers´ satisfaction and their shopping preferences.en
dc.format117 l. : il.cs
dc.format.extent3665001 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbiopotravina, bioprodukt, biotrh, bio-sortiment, bio spotřebitelé, obchod, spokojenost, eko-zemědělstvícs
dc.subjectbiofood, bioproduct, bio market, bio-category, bio consumers, shop, satisfaction, eko-farmingen
dc.titleMarketingový průzkum nabídky BIO potravin v obchodních řetězcíchcs
dc.title.alternativeMarketing Research of Organic Food Supply in Retail Chainsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJelínek, Martincs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL521_EKF_N6208_6208T101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam