Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorKuřica, Romancs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:45Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:45Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96985
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce nese název „Návrh mediálního plánu pro nemocniční zařízení“. Cílem práce je navrhnout optimální mediální plán pro Fakultní nemocnici Ostrava. Práce byla rozdělena do dvou rozsáhlejších celků. První část je věnována teoretickým poznatkům, které byly získány na základě prostudování odborné literatury. Nedílnou součástí je také SWOT analýza nemocnice. Na základě takto získaných poznatků byla vytvořena druhá - praktická část. Součástí této analýzy je také vyhodnocení marketingového výzkumu, který byl uskutečněn ke zjištění preferencí návštěvníků nemocnice v oblasti médií. V rámci analytické části byla provedena také vícekriteriální analýza. Výsledem jsou návrhy optimálních médií pro umístění mediálních sdělení.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is „Design of Media Plan for the Hospital“. The aim is to design an optimal media plan for the University Hospital Ostrava. The work was divided into two larger units. The first part is devoted to theoretical knowledge, which were obtained from the study of literature. An integral part was a SWOT analysis of the hospital. On the basis of this information was made the second - the practical part. This analysis is also evaluating marketing research, which was carried out to determine the preferences of visitors hospitals in the media. The integral part of analysis was a multi-criteria analysis. The resulting designs are optimal media for placement of media messages.en
dc.format.extent4673128 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMédiacs
dc.subjectMasová médiacs
dc.subjectMediální pláncs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectVícekriteriální analýzacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectNemocnicecs
dc.subjectMediaen
dc.subjectMassmediaen
dc.subjectMedia planen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectMulti-criteria analysisen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.subjectHospitalen
dc.titleNávrh mediálního plánu pro nemocniční zařízenícs
dc.title.alternativeDesign of Media Plan for the Hospitalen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMüller, Davidcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUR201_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam