Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorPišková, Sabinacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:47Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:47Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96991
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je strategická analýza aplikovaná na malou firmu, která obchoduje na českém trhu s hračkami. Teoretická část pojednává nejprve o základních pojmech strategického řízení a jednotlivých typech podnikových strategií. Dále jsou v této části popsány teoretické poznatky strategické analýzy, včetně jejího dělení a několika metod používaných při externí a interní analýze. Praktická část obsahuje celkovou strategickou analýzu firmy Hračky, která zahrnuje veškeré interní i externí vlivy, které mají na zkoumanou firmu dopad. Při provádění jejich jednotlivých částí byly použity metody PEST, model pěti konkurenčních sil, analýza interních zdrojů a závěrečná analýza SWOT. Výstupem této práce jsou tři strategie, navržené na základě výsledků provedené strategické analýzy, které firma může využít ke zlepšení svého současného stavu.cs
dc.description.abstractThe theme of this diploma thesis is strategic analysis applied to a small company that trades on the Czech toy market. The theoretical part discusses the fundamental concept of strategic management and various types of business strategies. Furthermore, this section describes the basic concept of strategic analysis, including its division and several methods used for external and internal analysis. The practical part contains an strategic analysis of the Hračky firm, which includes all internal and external influences that have an impact on the investigated company. Several methods as PEST, 5F model, analysis of internal resources and SWOT analysis were used in carrying out all the parts of these strategic analysis The outcome of this work are three strategies based on the results of the strategic analysis that the company can use to improve their current condition.en
dc.format.extent1855286 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjecthračkycs
dc.subjectexterní analýza interní analýzacs
dc.subjectPESTcs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectModel pěti konkurenčních sil.cs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjecttoysen
dc.subjectexternal analysisen
dc.subjectinternal analysisen
dc.subjectPESTen
dc.subjectSWOTen
dc.subject5F model.en
dc.titleStrategická analýza pro firmu Hračkycs
dc.title.alternativeStrategic Analysis for Hračky Firmen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKostelný, Petrcs
dc.date.accepted2013-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPIS144_EKF_N6208_6208T037_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam