Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorRadová, Michaelacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:50Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:50Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96995
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na mapování a následnou analýzu chování uživatelů profesní sociální sítě. Cílem práce je analyzovat chování uživatelů sítě a tyto uživatele segmentovat. Dílčími cíli analýzy chování uživatelů je zjistit, co uživatele na síti zajímá, jak často se přihlašují, jaké prvky sítě považují za důležité a zjistit, jak tuto síť vnímají. Kvantitativní metoda šetření probíhala formou elektronického dotazování. Na základě výzkumu byla navržena doporučení, která vedou ke zviditelnění sítě, zvýšení návštěvnosti a míry registrací.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on mapping specifically the analysis of user behavior professional social network. Greatest emphasize is given to analyzing the behavior of network users, and these users segment. Precisely, what users on the network are wondering, how often they log in, or what network elements deemed important to see, how they perceive the network. Quantitative methods of investigation took the form of an electronic inquiry. Based on the research was designed recommendations, which leads to a network visibility, increase traffic and rate of registration.en
dc.format.extent1397397 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSociální síťcs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectsegmentační kritériacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectuživatelské preferencecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurence.cs
dc.subjectSocial networkingen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectsegmentation criterionsen
dc.subjectinterneten
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectuser preferencesen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetition.en
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu profesních sociálních sítícs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis on the Professional Social Network Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubíček, Alešcs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRAD917_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam