Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorObrusníková, Zdeňkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:52Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:52Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97000
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou chování zákazníků na trhu maloobchodních řetězců. V teoretické části jsou vymezeny obecné poznatky chování zákazníků, představeny hlavní faktory ovlivňující nákupní a spotřební chování. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, jehož výsledky odhalují postoje a chování zákazníků ve vztahu k maloobchodním řetězcům, postihují odlišnosti v nákupním chování různých skupin obyvatelstva dle segmentačních kritérií, a současně s využitím faktorové analýzy vymezují několik typologických skupin zákazníků. V závěru jsou vyzdvižena nejdůležitější zjištění výzkumu a navržena doporučení pro další marketingové aktivity maloobchodních společností.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the analysis of customer behaviour on the retail chains market. The theoretical part defines the general findings concerning customer behaviour, presents the main factors influencing purchasing and consumption behaviour. The practical part is based on the questionnaire investigation, results of which reveal customers' attitudes and behaviour in relation to retail chains, and reflects differences in purchasing behaviour of variol population groups according to segmentation criteria, together with using factor analysis, the several typological groups of customers are defined. The final part highlights the most important findings of research and proposes recommendations for future marketing activities of retail companies.en
dc.format.extent16749923 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectkupní rozhodovací procescs
dc.subjectnákupní rolecs
dc.subjectmaloobchodní řetězcecs
dc.subjecttypologiecs
dc.subjectcustomer behaviouren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectpurchase decision processen
dc.subjectpurchasing rolesen
dc.subjectretail chainsen
dc.subjecttypologyen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu maloobchodních řetězcůcs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis on the Retail Chains Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOBR042_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam