Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorChovancová, Hanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:56Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:56Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97006
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analyzováním postojů studentů k pomaturitnímu studiu v jazykové škole Hello, v Ostravě - Mariánských Horách. Teoretická kapitola je zaměřena na charakterizování služeb, nákupní chování spotřebitele a postoje zákazníků. Kapitola charakteristika prostředí je zaměřena na charakteristiku mikroprostředí z pohledu marketingového mixu služeb, mezoprostředí a makroprostředí. V metodice výzkumu je shrnut postup přípravné a realizační fáze marketingového výzkumu. Na základě kapitoly analýza postojů zákazníků, kde byly vyhodnoceny výsledky výzkumu, který zkoumal postoje studentů k výuce, lektorům i škole, byly v závěru sestaveny návrhy a doporučení. Ty jsou v souladu s názory studentů a mohou napomoci ke zlepšení postojů studentů ke studiu v příštích letech.cs
dc.description.abstractThesis deals with analysis of students attitudes to the one year intensive english cours in language school Hello, in Ostrava – Mariánské Hory. The theoretical chapter is focused on characterization of services, consumers behavior and customers attitudes. Chapter characterization of environment is focused on characterization microenvironment from the viewpoint of marketing mix and macroenvironment. The research methodology is summarized by the preparatory process and implementation phases of marketing research. Results analysis of customers attitudes were obtained by questionnaire, which one is researched of students attitudes, lessons and school. Conclusions and recommendations were made afterward to improve customers attitudes to the study in next years.en
dc.format.extent6805839 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpostoje zákazníkůcs
dc.subjectjazyková školacs
dc.subjectpomaturitní studiumcs
dc.subjectstudentics
dc.subjectcustomers attitudesen
dc.subjectlanguage schoolen
dc.subjectone year intensive english coursen
dc.subjectstudentsen
dc.titleAnalýza postojů zákazníků k produktu jazykové školycs
dc.title.alternativeAnalysis of Customers Attitudes to the Product of Language Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivocs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHO235_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam