Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorBartschová, Nikolacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:59Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:59Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97013
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá praktickou implementací internetové marketingové komunikace kuchyňského studia. Celá práce se zaměřuje na tři základní oblasti. Ty se soustředí na firemní identitu, návrh a aplikaci webových stránek, a prezentaci firmy prostřednictvím sociálních sítí. Obsah práce je rozdělen do několika částí. Nejprve je charakterizováno kuchyňské studio Bartschová, na které jsou všechny prvky práce aplikovány. Poté následují teoretická východiska internetové marketingové komunikace. Ty navíc popisují její vývoj ve vztahu k internetu a změny nákupního chování spotřebitelů. Podklady pro tvorbu praktické části byly získávány z primárních i sekundárních zdrojů. Praktická část má aplikační i analytický charakter. Aplikační část zahrnuje tvorbu firemní identity, návrh webových stránek a prezentaci na sociálních sítích. Analytická část se zabývá analýzou klíčových slov a vyhledávacích dotazů, a následným měřením návštěvnosti navržených webových stránek. Poslední oblastí celé práce jsou návrhy a doporučení sestavené na základě výsledků z praktické části. Hlavním cílem této diplomové práce byla praktická implementace internetové marketingové komunikace, jež má v dlouhodobém horizontu zvýšit známost firmy.cs
dc.description.abstractThis thesis describes the implementation of internet marketing communication for kitchen studio. The whole thesis concentrates on corporate identity, proposal and application web pages, and company presentation on social media. Thesis content is divided into few parts. At first is describes kitchen studio, on which were applicated all elements of the work. Then follow theoretical Framework of internet marketing communication. They describe the development of internet marketing communication and changes of customers behavior moreover. Materials for creating practice part have been obtained of primary and secondary resources. Practice part has application and analysis character. Application part includes creating corporate identity, proposal of web pages and presentation on social media. Analytic part deals with keyword and searching query analysis. Subsequent measurement of website hits is based on applicated web sites. The last part was created based on results of analytic section. The aim of this thesis was practice implementation of internet marketing communication, which will have to be consequence increase knowledge of the company across customers in the long way.en
dc.format.extent9485979 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectinternetová marketingová komunikacecs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectGoogle Trendscs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectkuchyněcs
dc.subjectmarketing na Facebookucs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectinternet marketing communicationen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectGoogle Trendsen
dc.subjectSEOen
dc.subjectkitchensen
dc.subjectFacebook marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectweb pagesen
dc.titleImplementace internetové marketingové komunikace kuchyňského studiacs
dc.title.alternativeThe Implementation of Marketing Communication for Kitchen Studioen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR926_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam