Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorPyšková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:06:05Z
dc.date.available2013-06-26T11:06:05Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97029
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou image města Karviná z pohledu jeho obyvatel a z pohledu obyvatel jiných měst. Cílem práce je zhodnotit image města na základě analýzy a navrhnout doporučení pro zlepšení image . Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část . V teoretické části jsou definovány pojmy jako image či marketing města. V praktické části je samotná analýza image města a formulace navrhovaných doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis analyzes the image of Karviná city from the view of city residents and from the view of people from other cities. The aim of this thesis is to evaluate image of the city based on the analysis and to propose recommendations to improve the image . Thesis is divided into theoretical abd practical part . Theotecial part defines the terms as image or city marketing in practical part is the image analysis and formulation of the proposed recommendations .en
dc.format.extent3479484 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKarvinács
dc.subjectmarketing městacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectimage městacs
dc.subjectKarvináen
dc.subjectcity marketingen
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectimage of cityen
dc.titleAnalýza image města Karvinács
dc.title.alternativeImage Analysis of Karviná Cityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěchcs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPYS0012_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam