Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOplatková, Annacs
dc.contributor.authorKovaříčková, Barboracs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:06:12Z
dc.date.available2013-06-26T11:06:12Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97046
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na hodnocení postavení společnosti SPEDOS ADS a. s. v tržním prostředí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti konkurenceschopnosti a metody pro její hodnocení. V analytické části je nejdříve charakterizována společnost, následně je provedena analýza konkurenční schopnosti za pomoci odborných metod. Cílem práce je analýza tržního postavení společnosti SPEDOS ADS a. s. a vypracování doporučujících návrhů pro zlepšení tržního postavení společnosti.cs
dc.description.abstractThe bachelor´s thesis deals with assessment of the position of the company SPEDOS ADS a. s. in market environment. Basic terms regarding competitive ability and method of its assessment are defined in the theoretical part. The company is first characterized in the analytical part, the analysis of competitive ability with the use of specialized methods is carried out subsequently. The target of the thesis is to analyze market environment of the company SPEDOS ADS a. s. and to use the assessment as the basic to recommend proposals in order to improve the position of the company on market.en
dc.format.extent2379613 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjecttržní prostředícs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectkonkurenční schopnostcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterova analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarket environmenten
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectcompetitive abilityen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.titlePostavení výrobního podniku v tržním prostředícs
dc.title.alternativePosition of the Manufacturing Company in Market Environmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMáčala, Jakubcs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOV0074_EKF_B6208_6208R020_01_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam