Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorFajkusová, Markétacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:06:19Z
dc.date.available2013-06-26T11:06:19Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97068
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo navrhnout vhodné a realizovatelné návrhy a doporučení, týkající se změn v salonu a hotelu pro psy Alarm Beskyd, které povedou ke zvýšení spokojenosti dosavadních zákazníků a možná i k získání zákazníků nových. Míra spokojenosti s jednotlivými službami a hodnocenými faktory byla zjišťována písemným dotazováním, provedeným pomocí strukturovaného dotazníku. Z výsledků marketingového výzkumu bylo zřejmé, že zákazníci jsou se službami salonu i hotelu velmi spokojeni a uvítali by zavedení řady nových služeb. Tyto zjištěné skutečnosti měly hlavní vliv na navržení vhodných doporučení, které zvýší spokojenost zákazníků a upevní tak postavení salonu a hotelu pro psy Alarm Beskyd na trhu.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelors thesis was to propose appropriate and feasible proposals and recommendations regarding changes in the salon and hotel for dogs Alarm Beskyd, which will lead to increase the satisfaction of existing customers and perhaps even gain new customers. Measure of satisfaction with different services and evaluated factors was assessed by written questioning, carried out using a structured questionnaire. From the results of marketing research it was clear, that customers are with the services of the salon and the hotel very satisfied and would the introduction of many new services. These findings had a major influence on the propose of appropriate recommendations that will increase customer satisfaction and strengthen the position of the salon and hotel for dogs Alarm Beskyd on the market.en
dc.format.extent4451688 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectSlužbycs
dc.subjectSaloncs
dc.subjectHotelcs
dc.subjectSpokojenostcs
dc.subjectPsics
dc.subjectDoporučenícs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectServicesen
dc.subjectSalonen
dc.subjectHotelen
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectDogsen
dc.subjectRecommendationen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami pro psycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Services for Dogsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFAJ0015_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam