Show simple item record

dc.contributor.advisorPacut, Miroslavcs
dc.contributor.authorŠeděnka, Pavelcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:06:26Z
dc.date.available2013-06-26T11:06:26Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97088
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem práce byla analýza marketingové strategie lyžařské a snowboardové školy JAPA a návrh případných změn a doporučení. Práce je rozdělena na tři části. V první části dochází k teoretickému vymezení pojmů, se kterými se pracuje v následující části. Jde především o dotazník, SWOT analýzu, charakteristika marketingového prostředí a osobní pozorování. Ve třetí části dochází ke shrnutí výsledků šetření a následným návrhu jak situaci zlepšit. Z dosažených výsledků dochází k navržení několika kroků, které mohou zefektivnit marketingovou strategii lyžařské a snowboardové školy JAPA. Cíl práce byl splněn.cs
dc.description.abstractAim of this study was to analyze the marketing strategy of the ski and snowboard school JAPA and possible changes and recommendations. The thesis is divided into three parts. The first part is a theoretical definition of the terms with which operates in the following section. It's all about the questionnaire, SWOT analysis, marketing environment characteristics and personal observations. The third part is a summary of the results of the investigation and subsequent proposal to improve the situation. The obtained results is to propose several steps that can improve marketing strategy ski and snowboard school JAPA. This objective has been met.en
dc.format47, [8] l. : il.cs
dc.format.extent2496742 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectlyžařská školacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectSki schoolen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleMarketingová strategie lyžařské a snowboardové školycs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Ski and Snowboard Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKnoppová, Markétacs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED0032_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record