Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMolitorová, Hanacs
dc.contributor.authorMrůzek, Michaelcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:06:50Z
dc.date.available2013-06-26T11:06:50Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97132
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza stávajícího komunikačního mixu společnosti BEVA TRADE s.r.o. působící na trhu s okrasným kamenem. V první části práce je charakterizována společnost BEVA TRADE spolu s jejím prostředím a teoretická východiska marketingové komunikace. Druhá praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum spolu s analýzou dosažených výsledků. Poslední část je zaměřena na podání návrhů inovací stávající marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyse current marketing communications liability company BEVA TRADE s.r.o., which works on a market with natural stone. In the first part charakteristic of company BEVA TRADE s.r.o. (together with its enviroment) and theoretical basis of marketing communications are presented. The second part includes practical marketing research and analysis of results. The last part is focused on innovation proposals existing marketing communications.en
dc.format.extent4798449 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový výzkum, analýza,trh s přírodním kamenemcs
dc.subjectmarketing, marketing communications, communication mix, marketing research, analysis, natural stone marketen
dc.titleNávrh marketingové komunikace společnosti na trhu s přírodním kamenemcs
dc.title.alternativeDesigning Company Communication on the Natural Stone Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlínacs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRU0005_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam