Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKobe, Pavelcs
dc.contributor.authorŠráček, Jancs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:07:14Z
dc.date.available2013-06-26T11:07:14Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97201
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPráce obsahuje informace o restauraci KORAS restaurant a jejím prostředí. Také je v práci popsán marketingový mix, který je dále podrobněji analyzován díky výzkumu. Výzkum byl prováděn pomocí dotazníku. Dotazník byl podáván respondentům přímo v restauraci. Výsledky získané z odpovědí jednotlivých respondentů byly zpracovány a vyhodnoceny v přehledných grafech. V závěru práce jsou zohledněny návrhy a připomínky respondentů k celkovému zlepšení chodu restaurace.cs
dc.description.abstractMy work describes the restaurant KORAS and its environment. It deals with the marketing mix, which is further analyzed in my research enriched with a questionnaire. The questionnaire was conducted directly in the premises of the restaurant. Results of my enquiry were processed and evaluated in clearly arranged graphs. At the end of my work I take account of comments and suggestions posed by the respondents in order to improve the operation of the restaurant.en
dc.format.extent2012185 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKORAS restaurantcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdatacs
dc.subjectKORAS restauranten
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectdataen
dc.titleAnalýza marketingového mixu restauracecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Mix in the Restauranten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2012-08-29cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSRA0005_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam