Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorCholewiková, Nelacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:07:32Z
dc.date.available2013-06-26T11:07:32Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97253
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza konkurence firmy na trhu finančního poradenství, konkrétně firmy Partners financial services a.s. Snahou a cílem mé bakalářské práce je identifikovat největší konkurenty v oblasti bank oproti firmě s finančním poradenstvím, zjistit ceny, úroveň poskytovaných služeb a přístup zaměstnanců k zákazníkovi, výsledky porovnat dle stanovených kritérií a především navrhnout opatření pro zlepšení tržní pozice firmy s finančním poradenstvím. Má práce je rozdělena do pěti částí. První část se zabývá charakteristikou společnosti Partners a. s. a její nabízené služby. Druhá část je zaměřena na teorii týkající se služeb, bankovním marketingem, konkurencí a konkurenceschopností. Ve třetí části se zaměřuji na výzkumné metody, které jsou použity k analýze v praktické části. Ve čtvrté části se věnuji výsledkům analýzy konkurence na základě metod mystery shopping a benchmarking. V poslední části jsou navržena doporučení, která by měla zvýšit konkurenceschopnost firmy.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is the analysis of a company´s competitors in the financial consultancy market, the company Partners financial services a.s. in particular. The aim and objective of my thesis is to identify its major competitors in the area of banks against a financial consultancy company, to find out prices, the level of provided services to customers, and the attitude of employees towards customers, compare the results according to set criteria and mainly suggest measures to improve the market position of the financial consultancy company. My thesis is divided into five parts. The first part deals with the characteristics of the company Partners a.s. and the services it provides. The second part focuses on the theory of services, banking marketing, competition and competitiveness. The third part focuses on research methods which are used for the analysis in the practical part. In the fourth part I deal with the results of the analysis of competitors based on the mystery shopping and benchmarking methods. In the last part there are recommendations suggested which should increase the competitiveness of the company.en
dc.format.extent4575071 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurence, konkurenceschopnost, finanční poradenství, benchmarking, mystery shoppingcs
dc.subjectcompetition, competitiveness, financial consultancy, benchmarking, mystery shoppingen
dc.titleAnalýza konkurence firmy na trhu finančního poradenstvícs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis on the Market of Financial Consultingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlínacs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHO0045_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam