Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMolitorová, Hanacs
dc.contributor.authorMoťková, Luciecs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:07:45Z
dc.date.available2013-06-26T11:07:45Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97261
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků se službami produkční agentury Partyman.cz. Práce se dělí se na dvě části – teoretickou a analytickou. Teoretická část zahrnuje charakteristiku služeb, problematiku spokojenosti a metody měření spokojenosti. Agentura Partyman.cz je v této práci popsána pomocí marketingového mixu služeb a faktorů vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická část práce je věnována metodice marketingového výzkumu, zpracování a interpretaci výsledků výzkumu. Poté jsou pro agenturu sepsány návrhy a doporučení, které by měly pomoci zvýšit spokojenost zákazníků.cs
dc.description.abstractThe purpose of this bachelors thesis is to analyze the satisfaction of customers with services of production agency Partyman.cz. The study is divided into two parts – theoretic and analytic. The theoretic part contains the characteristics of services, the issue of satisfaction and the methods of measuring the satisfaction. In this thesis the agency Partyman.cz is described by service marketing mix and external and internal environmental factors of the agency. The analytic part is devoted to the marketing research method, the process and the interpretation of the research results. Then the proposals and recommendations for agency that should help to increase the customers satisfaction are written.en
dc.format.extent3200055 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectPartyman.czcs
dc.subjectprodukční agenturacs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectservicesen
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectPartyman.czen
dc.subjectproduction agencyen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků produkční agenturycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Production Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlínacs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOT0014_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam