Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorPolách, Zdeněkcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:07:47Z
dc.date.available2013-06-26T11:07:47Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97266
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjistit aktuální spokojenost zákazníků se službami jako celkem, ale také se zaměřením na jednotlivé faktory. Současně se dotazníkové šetření zaměřovalo na zjištění určitých informací, které by napomohly ke změnám nabídky a průběhu poskytovaných služeb, aby co nejlépe splňovaly zákazníkovy představy. Výsledkem práce bylo zjištění, že většina návštěvníků hodnotí služby poskytované CDU sport jako dobré. Objevily se pouze drobné výhrady a připomínky na zlepšení služeb. Z faktorů spokojenosti respondenti nejhůře hodnotili ceny služeb a moderní vybavení, ale přesto bylo jejich hodnocení nadprůměrné. Oproti tomu jejich největší spokojenost byla s ochotou personálu a provozní dobou.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to determinate the current customer satisfaction with the services as a whole, but also focusing on individual factors. The survey was focused on finding specific information that would help to change the offer and course of services to best meet customer needs. The result of this thesis was finding that the majority of visitors evaluate the services provided by CDU sport as good. There were only minor objections to improve services. Respondents rated the worst prices of services and modern facilities, but their rating was above average. On the other hand their greatest satisfaction was with the willingness of staff and operating hours.en
dc.format.extent4734161 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMěřenícs
dc.subjectSlužbacs
dc.subjectSpokojenostcs
dc.subjectSportcs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMeasurementen
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectServiceen
dc.subjectSporten
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků sportovního centracs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of a Sports Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL695_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam