Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorKopecký, Petrcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:07:51Z
dc.date.available2013-06-26T11:07:51Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97275
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřená na měření spokojenosti zákazníků v prodejně se sportovním a outdoorovým oblečením. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní kroky ke zvýšení spokojenosti zákazníků, kterému bylo docíleno díky výsledkům celkového měření spokojenosti zákazníků v jednotlivých oblastech prvků a prostředí obchodu. Práce je rozdělena do 7 hlavních částí, kterými jsou Úvod, Teoretická východiska měření spokojenosti zákazníků, Charakteristika společnosti Alpine Pro, Metodika shromažďování dat, Analýza spokojenosti zákazníků, Návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti a Závěr.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on customer satisfaction measurment in the shop with sports and outdoor clothing. The main aim of this thesis is to propose specific steps to increase customer satisfaction, which was achieved on the basis of the results of total customer satisfaction measurement in particular areas and elements of the business environment. The thesis is divided into seven main parts, which are Introduction, Theoretical customer satisfaction measurement, Description of the Alpine Pro, Methodology of data collection, Analysis of customer satisfaction, Proposals and recommendations to increase customer satisfaction and Conclusion.en
dc.format.extent3438074 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectprodejnacs
dc.subjectalpinecs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectpotřebacs
dc.subjectoutdoorcs
dc.subjectsatisfationen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectshopen
dc.subjectalpineen
dc.subjectproducten
dc.subjectrequirementen
dc.subjectoutdooren
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků obchodu se sportovním oblečenímcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Sport Clothing Outleten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2013-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOP0063_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam