Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlennerová, Vandacs
dc.contributor.authorVávrová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:07:51Z
dc.date.available2013-06-26T11:07:51Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97277
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je výzkum spokojenosti zákazníků daného stravovacího zařízení. Výzkum je soustředěn na restauraci Bonanza v Kyjově. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky týkající se stravování, zákazníků, marketingu a v neposlední řadě také marketingového výzkumu. Dále je pojednáno o spokojenosti zákazníků, co obnáší a proč je důležitá. Ve druhé (praktické) části této práce je představena zkoumaná restaurace, jsou popsány slabé a silné stránky podniku, hrozby a příležitosti, tedy SWOT analýza. Nejdůležitějším bodem této práce je ovšem dotazníkové šetření, ve kterém jsou graficky znázorněny a vyhodnoceny odpovědi respondentů.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is a research of customer´s satisfaction in the catering equipment. The research is focused on the Bonanza restaurant in Kyjov. In the theoretical part there are described the theoretical knowledges about catering, customers, marketing and finally the marketing research too. There is also disccused the customer´s satisfaction, what it takes and why it is important. In the second (practical) part of this work there is presented the investigated restaurant, there are described the strong and the weak aspects of a company, threats and opportunities, so the SWOT analysis. However the most important point of this work is the questionnaire´s investigation in which there are graphically illustrated and evaluated the answers of the respondents.en
dc.format.extent1875183 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStravovánícs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectSWOT analýza.cs
dc.subjectCateringen
dc.subjectrestauranten
dc.subjectcustomersen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer´s satisfactionen
dc.subjectSWOT analysis.en
dc.titleVýzkum spokojenosti zákazníků vybraného stravovacího zařízenícs
dc.title.alternativeResearch of Customers Satisfaction in a Selected Catering Facilityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePoláková, Lenkacs
dc.date.accepted2013-06-13cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAV0057_EKF_B6208_6501R006_02_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam