Show simple item record

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorŠedá, Monikacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:07:53Z
dc.date.available2013-06-26T11:07:53Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97284
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce byla zaměřena na analýzu konkurence Kadeřnictví Šedá. Cílem této práce bylo zanalyzovat konkurenci zmíněného kadeřnictví a následně salony vzájemně porovnat. Cílem bylo také dle zjištěných výsledků předložit kadeřnictví návrhy a doporučení, které by vedly k jeho větší konkurenceschopnosti. V první polovině práce byla nastíněna teoretická východiska konkurence a služeb a také stručný popis Kadeřnictví Šedá. Ve druhé polovině práce byla detailně popsána metodika výzkumu a samotná analýza konkurence. Pro výzkum byla využita metoda dotazování, která byla doplněna o metodu pozorování.V závěru práce byly předloženy jednotlivé návrhy a doporučení, které by měly přispět ke zlepšení konkurenční pozice.cs
dc.description.abstractThe thesis was focused on the analysis of competition Hairdresser Šedá. Aim of the thesis was to analyze the competition the hairdresser and then to compare. The aim of this thesis was also present the suggestions and recommendations to the hairdresser according to the obtained results that would lead to the bigger competitiveness. In the first part of the thesis was outlined theoretical background of the competition and services and also brief description of the Hairdresser Šedá. In the second part the methodology research and the competition analysis itself was described in detail. For the research was used the method of interviews, which was supplemented by method observation. At the end of the thesis were submitted individual proposals and recommendations, which should contribute to the improvement of a competitive position.en
dc.format.extent5474247 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectkonkurentcs
dc.subjectkadeřnictvícs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectcompetitoren
dc.subjecthairdresseren
dc.subjectserviceen
dc.titleAnalýza konkurence kadeřnictvícs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis of the Hairdresseren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petrcs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED0065_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record