Show simple item record

dc.contributor.advisorBaňařová, Jitkacs
dc.contributor.authorŠkuta, Pavelcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:08:04Z
dc.date.available2013-06-26T11:08:04Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97312
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá projektovým řízením v oblasti počítačů a informačních technologií. Hlavním cílem práce je navrhnout projekt na rekonstrukci počítačové učebny na základní škole. Aby rekonstruována učebna odpovídala požadavkům, které si škola stanovila, je zapotřebí využít několika potřebných kroků a operací, které pomohou při rozhodování. Jedná se zejména o sestavení logického rámce, zvolení vhodné strategie, SWOT analýzu, WBS, Ganttův diagram a také návrh možných rizik a opatření na jejich eliminaci. Podstatnou částí práce je také vícekriteriální analýza. Jedná se o to, že budou stanoveny čtyři možné varianty, jak by mohla nová učebna vypadat. Na základě stanovených požadavků ze strany školy, kritérií a možných rizik budou v této analýze využity kroky a postupy (hodnocení užitnosti, hodnocení rizik), které pomohou dojít k té nejoptimálnější variantě.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with project management in the field of computers and information technology. The main goal of this thesis is to design the project for the reconstruction computer labs at primary school. To meet the primary school requirements for the classroom reconstruction, it is important to determine a few necessary steps and operations which help in making decision. They mainly include the preparation of logical framework, selecting suitable strategies, SWOT analysis, WBS, Gantt chart and designing of the potential risks and the measurements for their elimination. One of the most significant parts of the thesis is multi-criteria analysis which includes four possible variants. They show how the new computer labs could look like. On the base of the school requirement, the criteria and the potential risks, there will be used steps and procedures (evaluation utility, evaluation risk) which help to find the most optimal variant in this analysis.en
dc.format.extent2865522 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProjektové řízencs
dc.subjectživotní cyklus projektucs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectvícekriteriální analýzacs
dc.subjectWBScs
dc.subjectGanttův diagramcs
dc.subjectrizika projektu.cs
dc.subjectProject managementen
dc.subjectproject life cycleen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmulti – criteria analysisen
dc.subjectWBSen
dc.subjectGantt charten
dc.subjectproject risk.en
dc.titleNávrh projektu počítačové učebny na základní školecs
dc.title.alternativeDesign for a Project of Computer Labs at Primary Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKU0019_EKF_B6209_6209R001_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record