Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěchcs
dc.contributor.authorHellstein, Petrcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:08:09Z
dc.date.available2013-06-26T11:08:09Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97329
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace českých prvoligových fotbalových klubů. Problematikou výzkumu je nízká návštěvnost na stadionech a negativní obraz české nejvyšší fotbalové soutěže. Důraz je kladen na názor fotbalových příznivců za cílem identifikace kanálů, které používají pro získávání informací a hodnocení současné situace ve fotbalovém prostředí. Jelikož se v posledních letech značně zvýšil zájem o sociální sítě a kluby na nich působí, je v této práci analyzována a vyhodnocena účinnost a rozsah této formy komunikace. Teoretická část této práce se zabývá charakteristikou fotbalového prostředí a teorií marketingové komunikace. V metodologické části jsou popsány metody dotazování a pozorování a jejich aplikace. Praktická část je rozdělena na dvě subkapitoly. První část se zabývá vyhodnocením dotazování. V druhé části je zhodnocena internetová marketingová komunikace. Poslední část se věnuje návrhům a doporučením, které by měly zvýšit návštěvnost na stadionech a zvýšit efektivitu komunikace na sociálních sítích.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis is focused on marketing communication analysis of football clubs league. The main issue is lack of supporters in stadiums and negative image of Czech football league. The supporter’s opinion on the situation in Czech football is analysed in order to identify the use of distribution channels and to evaluate current marketing communication with a focus on social networks, such as Facebook, Twitter and Youtube. The theoretical part of this thesis contains the description of football environment in the Czech republic and the marketing communication’s theory. The methodological part is focused on description of used methods of interrogation and observation techniques and its application in the thesis. The practical part is split up in two subchapters. The first one is focused on evaluation of interrogation, the second one on evaluation of internet communication. In the conclusion you can find suggestions and recommendations, which should help football clubs to fill the stadiums and enhance the efficiency of internet communication.en
dc.format.extent3340490 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFotbalcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectTwittercs
dc.subjectYoutubecs
dc.subjectGambrinus ligacs
dc.subjectFootballen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectTwitteren
dc.subjectYoutubeen
dc.subjectCzech football leagueen
dc.subjectGambrinus leagueen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace prvoligových fotbalových klubůcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of League Football Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEL0022_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam