Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSobková, Luciecs
dc.contributor.authorTyleček, Ondřejcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:08:13Z
dc.date.available2013-06-26T11:08:13Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97341
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je marketingová komunikace vysoké školy, konkrétně Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava. Cílem práce je analýza vybraných prvků marketingové komunikace jednotlivých fakult a univerzity jako celku. V rámci analýzy byl proveden marketingový výzkum v podobě online dotazování mezi vybranými zaměstnanci univerzity a proběhl osobní rozhovor s pracovníky zodpovědnými za marketingové aktivity univerzity jako celku. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce formulována doporučení autora na změny v marketingové komunikaci Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about marketing communication of university, precisely of VŠB-Technical University of Ostrava. The aim of this thesis is an analysis of chosen elements of marketing communications of individual faculties and university as a whole. In the analysis was marketing resarch made in the form of online questionings among chosen employees of the university and also personal interviews were made with employees which are in charge of marketing activities of university as a whole. At the end of this thesis are formulated the author's recommendations for changes in marketing communications of VŠB-Technical University of Ostrava, which are based on created analysis.en
dc.format.extent3767512 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace, vysoká škola, marketing školy, Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava, VŠB-TUO, marketing služeb, marketing neziskového sektorucs
dc.subjectMarketing Communication, University, School Marketing, VSB-Technical University of Ostrava, VSB-TUO, Services Marketing, Nonprofit Organizations Marketingen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace vysoké školycs
dc.title.alternativeAnalysis of University Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTYL0015_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam