Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorKubalová, Markétacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:08:19Z
dc.date.available2013-06-26T11:08:19Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97357
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou vnímání kulturních eventů obyvateli a návštěvníky města Krnova. Primárním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků a hodnocení kulturních akcí a zařízení města jejich návštěvníky. Sekundárním cílem je navržení vhodných opatření, které vycházejí z výsledků provedeného výzkumu. Teoretická část se obsahuje marketing města, kultury a event marketing. Další kapitola se zaměřuje na charakteristiku města Krnova. Práce dále obsahuje metodiku výzkumu a analýzu získaných dat z online dotazníkového šetření. Na základě zjištěných nedostatků byla navržena doporučení, která by měla vést k jejich odstranění.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of cultural events perception by citizens and visitors of the town Krnov. The primary aim of this thesis is to find out the customer satisfaction and evaluation of town cultural events and institutions by its visitors. The secondary aim is to suggest suitable arrangements which result from the research. The theoretical part of thesis contains city marketing, culture marketing and event marketing. Another chapter focuses on the characteristics of Krnov. Thesis also includes the research methodology and the analysis of data acquired by the online survey. Based on discovered imperfections were suggested the recommendations which should lead to their elimination.en
dc.format.extent4138211 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectvnímánícs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectmarketing kulturycs
dc.subjectKrnovcs
dc.subjectměstocs
dc.subjectkulturní eventycs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectperceptionen
dc.subjectcultureen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectculture marketingen
dc.subjectKrnoven
dc.subjecttown, cultural eventsen
dc.titleAnalýza vnímání kulturních eventů městacs
dc.title.alternativeAnalyzing Perception of Municipal Cultural Eventsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUB0144_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam