Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorPolášková, Anetacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:08:19Z
dc.date.available2013-06-26T11:08:19Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97358
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPráce se zabývá osobním prodejem v bankovnictví a je zaměřena především na komunikaci s klienty. Důraz je kladen na nonverbální komunikaci bankéřů. Analýza současné situace byla vyhodnocena na základě metody pozorování a metody dotazování. Pozorování probíhalo na pobočce ČS se zaměřením na nonverbální komunikaci bankéřů. To vše probíhalo bez přímého vědomí bankéřů. Byl vytvořen dotazník pro bankéře ČS. Otázky byly seřazeny do čtyř bloků se zaměřením na školení, nonverbální komunikaci, spokojenost bankéřů a věk, pohlaví, vzdělání. Na základě výsledků analýzy byla doporučena zlepšení v oblasti osobního prodeje pro bankovní společnost.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with personal selling in the banking market and it is focused mainly on communication with customers. There is insist on banker’s nonverbal communication. Analysis of current situation was evaluated according to the sighting and questioning methods. Sighting was in progress at Ceska Sporitelna a.s. branch with focus on banker’s nonverbal communication. All of that passed over without any direct banker’s consciousness. There was made a questionnaire for bankers. Questions were merged into four blocks with focus on training, nonverbal communication, banker’s contentment and their age, gender and education. According to the analysis’s conclusion, there were recommended some improvements for banking corporation in personal selling area.en
dc.format.extent1643572 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectnonverbální komunikacecs
dc.subjectbankovní trhcs
dc.subjectbankéřcs
dc.subjectklientský přístup.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectnonverbal communicationen
dc.subjectbanking marketen
dc.subjectbankeren
dc.subjectclient access.en
dc.titleAnalýza osobního prodeje na bankovním trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of Personal Selling in the Banking Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePalánová, Luciecs
dc.date.accepted2013-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL0106_EKF_B6208_6208R011_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam