Show simple item record

dc.contributor.advisorPanec, Alancs
dc.contributor.authorŽižka, Jakubcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:08:44Z
dc.date.available2013-06-26T11:08:44Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97420
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza a komparace vybraných fitness center. Cílem bakalářské práce je provést celkovou analýzu a následnou komparaci dvou ze zavedených fitness center v centru Hradce Králové, vyhodnocení šetření a následná doporučení. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů z oblasti managementu, marketingu a sportu. V praktické části práce je obsažena analýza sledovaných fitness center z hlediska cen za provozované služby a SWOT analýza a následná komparace s využitím poznatků z rozhovorů s oběma majiteli a informací získaných z klientských dotazníků.cs
dc.description.abstractThe topic of this Bachelor's work is analysis and comparison of selected fitness centres. The aim of this Bachelor's work is to carry out an analysis and subsequent comparison of two of the established fitness centres in downtown Hradec Králové, evaluation and subsequent recommendation. The theoretical part contains definitions of terms related to management and marketing of sport. The practical part of the work contains an analysis of monitored fitness centres from the point of view of prices for operated services, a SWOT analysis and a subsequent comparison with use of findings from discussions with both owners and information obtained from client questionnaires.en
dc.format55, [7] l. : il.cs
dc.format.extent10684414 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectfitnesscs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectsportcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmanagementen
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectfitnessen
dc.subjectfitness centreen
dc.subjectsporten
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectsporten
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleAnalýza a komparace vybraných fitness centercs
dc.title.alternativeAnalysis and Comparison of Selected Fitness Centersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeModrochová, Petracs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZIZ0019_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record