Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMolitorová, Hanacs
dc.contributor.authorŠeliga, Ondřejcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:08:45Z
dc.date.available2013-06-26T11:08:45Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97421
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této práce je konkrétní návrh marketingové komunikace pro firmu Biokomplet Trading s.r.o., která provozuje e-shop s přírodními doplňky stravy. Tento návrh je vytvořen na základě analýzy dat získaných elektronickým dotazováním. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části práce je popsána charakteristika firmy Biokomplet a teoretická východiska marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza dat výzkumu a návrh marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to design specific marketing communication for Biokomplet Trading Company, which runs an e-shop with organic food supplements. The design is based on analysis of data from the electronic questionnaire. The thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part describes the characteristics of the company and groundwork for marketing communications. The practical part is an analysis of research data and design of marketing communications.en
dc.format.extent2990145 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjecte-marketingcs
dc.subjectdoplňky stravycs
dc.subjectzelené potravinycs
dc.subjectBiokompletcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjecte-shopen
dc.subjecte-marketingen
dc.subjectfood supplementsen
dc.subjectgreen foodsen
dc.subjectBiokompleten
dc.titleNávrh marketingové komunikace e-shopu na trhu doplňků stravycs
dc.title.alternativeDesigning Communication of an E-shop on the Food Supplements Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEL0008_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam