Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorKukuczka, Pavelcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:08:52Z
dc.date.available2013-06-26T11:08:52Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97448
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám komparací marketingu vybraných tenisových klubů. Cílem je porovnat kluby z hlediska spokojenosti respondentů se službami a jejich cenami, materiálního a technického vybavení klubů, spokojeností klientů s prostředím, dostupností, zázemím, propagací a průzkumem mezi manažery klubů. V teoretické části vymezuji základní teoretické pojmy v oblasti marketingu, sportovního managementu a služeb, stručně charakterizuji tenis, jeho historii a současný stav. V praktické části se zaměřuji na vybrané tenisové kluby, jejich historii, současný stav a plány do budoucna, na hodnocení silných a slabých stránek v oblasti marketingu. Dále je praktická část zaměřena na průzkum v oblasti marketingu u klientů i manažerů, v níž jsou srovnávány ceny, kvalita služeb, vybavení a prostředí klubů. V závěru předkládám výsledky průzkumu a jejich komparaci s návrhem doporučení pro jednotlivé kluby.cs
dc.description.abstractIn this bachelor thesis I deal with the comparison of marketing of the chosen tennis clubs. The goal of this thesis is to compare the clubs from the point of view of the respondents´ satisfaction with the service, and their prices, the material and technical facilities of the clubs, the clients´ satisfaction with the setting, accessibility, background, advertising and research among the managers of the clubs. In the theoretical part of the thesis I specify the basic theoretical notions in the sphere of marketing, sporting management and service. I briefly characterize tennis, its history and current position. In the practical part I concentrate on selected tennis clubs, their history, current situation, and plans for the future, focusing also on strong and weak points in the sphere of marketing. Furthermore, the practical part is orientated to the research in the area of marketing by clients and managers, where the prices, service quality, facilities and the setting of the clubs are compared. In the conclusion of the thesis I present the findings and their comparison with recommendation proposal for the individual clubs.en
dc.format52, [8] l. : il.cs
dc.format.extent1668667 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectsportovní managementcs
dc.subjectteniscs
dc.subjectkomparace marketingucs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectservicesen
dc.subjectsports managementen
dc.subjecttennisen
dc.subjectcomparison of marketingen
dc.titleKomparace marketingu tenisových klubůcs
dc.title.alternativeComparison of Tennis Clubs Marketingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGross, Arnoštcs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUK0006_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam