dc.contributor.advisor | Stolařík, Jaroslav | cs |
dc.contributor.author | Kukuczka, Pavel | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:08:52Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:08:52Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/97448 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci se zabývám komparací marketingu vybraných tenisových klubů.
Cílem je porovnat kluby z hlediska spokojenosti respondentů se službami a jejich cenami, materiálního a technického vybavení klubů, spokojeností klientů s prostředím, dostupností, zázemím, propagací a průzkumem mezi manažery klubů.
V teoretické části vymezuji základní teoretické pojmy v oblasti marketingu, sportovního managementu a služeb, stručně charakterizuji tenis, jeho historii a současný stav.
V praktické části se zaměřuji na vybrané tenisové kluby, jejich historii, současný stav a plány do budoucna, na hodnocení silných a slabých stránek v oblasti marketingu. Dále je praktická část zaměřena na průzkum v oblasti marketingu u klientů i manažerů, v níž jsou srovnávány ceny, kvalita služeb, vybavení a prostředí klubů.
V závěru předkládám výsledky průzkumu a jejich komparaci s návrhem doporučení pro jednotlivé kluby. | cs |
dc.description.abstract | In this bachelor thesis I deal with the comparison of marketing of the chosen tennis clubs.
The goal of this thesis is to compare the clubs from the point of view of the respondents´ satisfaction with the service, and their prices, the material and technical facilities of the clubs, the clients´ satisfaction with the setting, accessibility, background, advertising and research among the managers of the clubs.
In the theoretical part of the thesis I specify the basic theoretical notions in the sphere of marketing, sporting management and service. I briefly characterize tennis, its history and current position.
In the practical part I concentrate on selected tennis clubs, their history, current situation, and plans for the future, focusing also on strong and weak points in the sphere of marketing.
Furthermore, the practical part is orientated to the research in the area of marketing by clients and managers, where the prices, service quality, facilities and the setting of the clubs are compared.
In the conclusion of the thesis I present the findings and their comparison with recommendation proposal for the individual clubs. | en |
dc.format | 52, [8] l. : il. | cs |
dc.format.extent | 1668667 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | marketing | cs |
dc.subject | služby | cs |
dc.subject | sportovní management | cs |
dc.subject | tenis | cs |
dc.subject | komparace marketingu | cs |
dc.subject | marketing | en |
dc.subject | services | en |
dc.subject | sports management | en |
dc.subject | tennis | en |
dc.subject | comparison of marketing | en |
dc.title | Komparace marketingu tenisových klubů | cs |
dc.title.alternative | Comparison of Tennis Clubs Marketing | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Gross, Arnošt | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-05 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Sportovní management | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | KUK0006_EKF_B6208_6208R101_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |