Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorMartinková, Terezacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:04Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:04Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97484
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářské práce znázorňuje, jak lze díky poptávkovému řízení zefektivnit nákup a tím snížit celkové předpokládané náklady realizované zakázky. Poptávkové řízení bylo prováděno pro divadelní projekt Divadla hudby ve Wroclawi a to technicko-inženýrskou firmou OCHI Inženýring, spol. s r.o. Ze všech poptávkových řízení byl po zhodnocení všech kritérií a využití vhodných strategií vybrán konečný dodavatel, u kterého byly dané komponenty nakonec zakoupeny.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis present how is it possible with demand-management streamline purchasing and thus reduce the total estimated contract cost incurred. The tender was made for theatrical project of the Music Theatre in Wroclaw by the technical and engineering company OCHI Engineering, Ltd. Of all the demand management was the evaluation of all criteria and the use of appropriate strategies chosen as the contractor for which the components were eventually purchased.en
dc.format.extent4898435 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectpotencionální dodavatelcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectkritériumcs
dc.subjectpoptávkové řízenícs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectvliv.cs
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectpotential supplieren
dc.subjectstrategyen
dc.subjectcriterionen
dc.subjectdemand managementen
dc.subjectevaluationsen
dc.subjectinfluence.en
dc.titleAnalýza vlivu poptávkového řízení na výběr dodavatelů pro realizaci divadelního projektucs
dc.title.alternativeThe Influence Analysis of the Tender for the Suppliers Selection for the Realization of the Theatre Projecten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMolitorová, Hanacs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAR0156_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam