Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášcs
dc.contributor.authorFitovský, Marekcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:08Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:08Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97498
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurence na trhu fitness center a je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na historii fitness a analýzu trhu. Praktická část práce se zaměřuje na osm fitness center, která jsou analyzována metodou Mystery Shopping. Cílem této bakalářské práce je přehledně zhodnotit zkoumaná fitness centra a navrhnout opatření pro zlepšení ke každému fitness centru.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on competitive analysis on fitness centre market and it is divided on theoretical part and practical part. The theoretical part of this thesis focuses on fitness history and market analysis. The practical part of this thesis focuses on eight fitness centers, which are analysed by Mystery Shopping metod. The aim of this bachelor thesis is to clearly evaluate analysed fitness centers and propose measures for improvement to each fitness center.en
dc.format.extent2702036 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMystery shoppingcs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjecthistorie fitnesscs
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectfitness centreen
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjectservice marketingen
dc.subjectmacroenvironmenten
dc.subjectmicroenvironmenten
dc.subjectfitness historyen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu fitness centercs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Fitness Centre Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2013-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFIT0001_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam