Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorKrupiková, Michaelacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:13Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:13Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97510
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat spotřebitelské chování děvčat na modelingovém trhu a jejich rozhodovacího procesu, poskytnout informace o fungování povolání modelky a přiblížit samotný trh. Výsledky výzkumu by měly ozřejmit zažité chování modelek ať už při stravovacích návycích, nebo pracovních preferencích, ale také jejich postoje a názory. Cílem tohoto výzkumu je také vyjasnit několik fám spojených s touto profesí. Jde o zjištění vztahu a postojů modelek v oblasti poruchy příjmu potravy, užívání drog a alkoholu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyze consumer behavior of girls in the modeling market and their decision-making process, to provide information on the functioning of the profession of models and to show the market itself in details. The research results should clarify customary behavior of models, whether in eating habits, or job preferences, but also their attitudes and opinions. The aim of this research was also to elucidate a few rumors, usually connected with this profession. These findings are about the relationship and attitudes of models especially to eating disorders or to drug and alcohol abuse.en
dc.format.extent2483555 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmodelkacs
dc.subjectmodelingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectchovánícs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectmodelen
dc.subjectmodelingen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectbehavioren
dc.subjectquestioningen
dc.titleAnalýza chování dívek na modelingovém trhucs
dc.title.alternativeThe Analysis of the Girl Behaviour on the Fashion Modeling Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2013-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRU0030_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam