Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlínacs
dc.contributor.authorRybáčková, Veronikacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:20Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:20Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97529
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurence kavárny. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza konkurence firmy Ostravanka Coffee Shop No. 4. a určení jejích slabých a silných stránek. Analýza konkurence je provedena pozorováním pomocí metody Mystery Shopping. Na základě zjištěných výsledků jsou navrhnuty návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ostravanka Coffe Shop No. 4.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the competitive analysis of cafeteria. The main aim of this bachelor is the competitive analysis of Ostravanka Coffee Shop No. 4. and determination of its strengths and weaknesses. The competitive analysis is performed using by method of Mystery Shopping. On the basis of founded results there are done suggestions and recommendation for to improve the company's competitiveness of Ostravanka Coffe Shop No. 4.en
dc.format.extent2865353 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMystery Shoppingcs
dc.subjectOstravanka Coffee Shop No. 4cs
dc.subjectkonkurence, analýzacs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectOstravanka Coffee Shop No. 4en
dc.subjectcompetitiveen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcafeteriaen
dc.titleAnalýza konkurence kavárnycs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis of Cafeteriaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRYB0029_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam