Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKyselová, Fabiánacs
dc.contributor.authorMotalová, Radkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:24Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:24Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97540
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je rozbor marketingové strategie taneční školy, a na základě zjištěných nedostatků, navržení vylepšení této strategie. Teoretická část se zabývá především rozborem marketingových strategií a výzkumných metod. Praktickou část bakalářské práce tvoří hlavně výzkum formou dotazování klientů vybrané taneční školy, rozhovor s jejím majitelem a provedení SWOT analýzy. Na základě praktické části vznikly návrhy a doporučení na zlepšení stávající marketingové strategie a tím byl splněn cíl práce.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor work is to analyze the marketing strategy of the dance school, and based on identified deficiencies, proposing improvements to this strategy. The theoretical part deals mainly with the analysis of marketing strategies and research methods. The practical part of the thesis consists mainly of the research by interviewing the clients of the selected dance school, conversation with the owner and the SWOT analysis. Based on the practical part were created proposals and recommendations to improve the current marketing strategy and thus was fulfilled the goal of the work.en
dc.format45, [5] l. : il.cs
dc.format.extent1720301 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjecttaneční školacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mix of servicesen
dc.subjectinterrogationen
dc.subjectdance schoolen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleMarketingová strategie taneční školycs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Dance Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKuráňová, Janacs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOT0012_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam