Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKučera, Martincs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:25Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:25Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97542
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této práce je analýza chování studentů na trhu hudebních festivalů se zaměřením na festival Colours of Ostrava. Pozornost je věnována především historii hudebních festivalů stejně jako současnému trendu na trhu a významu sponzoringu pro hudební festivaly. Dále práce obsahuje východiska spotřebitelského a nákupního chování. Práce vychází z marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu chování studentů na trhu hudebních festivalů, realizovaného prostřednictvím dotazníkového šetření. Výzkum zahrnuje oblasti jako nákupu vstupenek, hledání informací, důvody návštěvy nebo spontánní znalosti hudebních festivalů.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is the analysis of student behavior on the music festival market with the focus on the festival Colours of Ostrava. The attention is especially paid to the history of music festivals as well as to the current trend on the market and to the importance of sponsoring of music festivals. The work also contains the theory of consumer and buying behavior. The thesis is based on the marketing research focused on the analysis of student behavior on the music festival market realized by means of questionnaire survey. The research covers the areas such as tickets purchase, search for information, reasons for attendance or spontaneous recall of music festivals.en
dc.format.extent5781448 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthudební festival, návštěvnost, spotřebitelské chování, marketingový výzkum, trh hudebních festivalů, sponzoringcs
dc.subjectmusic festival, attendance, consumer behavior, marketing research, music festival market, sponsoringen
dc.titleAnalýza chování studentů na trhu hudebních festivalůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Student Behaviour on the Music Festival Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2013-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC0078_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam