Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorKazdová, Terezacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:31Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:31Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97561
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem Analýza spotřebitelského chování na trhu vína v Ostravě. Cílem práce bylo zanalyzovat nákupní a spotřebitelského chování na trhu s vínem v Ostravě. Dále pak zjištění preferencí zákazníků při výběru vína a identifikace faktorů ovlivňujících jejich rozhodovací proces. Práce obsahuje následující kapitoly: Teoretická východiska spotřebitelského chování, Charakteristika trhu vína, Metodika shromažďování dat, Analýza spotřebitelského chování na trh s vínem, Návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with Consumer Behaviour Analysis on the Wine Market in Ostrava. The thesis aims to analyse shopping habits and consumer behaviour on the wine market in Ostrava. Furthermore, customers´ preferences are to be revealed. The factors influencing the decision-making process are to be identified too. The thesis is composed of following chapters: Theoretical Basis Concerning Consumer Behaviour, Characterization of the Wine Market, Methods Used to Gather Data, Analysis of Consumer Behaviour on Wine Market, Proposals and Suggestions.en
dc.format.extent4229153 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVínocs
dc.subjecttrh s vínemcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectWineen
dc.subjectwine marketen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectshopping habitsen
dc.subjectconsumeren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu vínacs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Wine Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAZ0008_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam