Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLednický, Václavcs
dc.contributor.authorKnopfová, Danacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:33Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:33Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97570
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o vinařství na jižní Moravě a představuje vinařské akce, které se pořádají ve vinařských podoblastech jižní Moravy. V teoretické části bakalářské práce jsou popsána teoretická východiska cestovního ruchu. Tato část se také věnuje vinařství, a to historii i současnému stavu vinařství v České republice. V praktické části práce jsou představeny významné vinařské akce jižní Moravy. Společnost Znovín Znojmo a.s. je podrobněji popsána a na základě získaných informací byla vytvořena SWOT analýza této společnosti. Tato část práce obsahuje také dotazníkové šetření konkrétní akce společnosti Znovín Znojmo a.s. Dotazníkové šetření je rozebráno a vyhodnoceno.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the wineries in the South Moravia as well as there are preresented the wine events in the wine sub-regions of the South Moravia. In the theoretical part of the thesis there are described the theoretical bases of the tourism. This section is also dedicated to the winemaking namely the history as well as the current state of the wineries in the Czech Republic. In the practical part of the thesis there are presented important wine events in the South Moravia. The company Znovín Znojmo a.s. is described in detail and on the basis of this information it was created SWOT analysis of the company. This part also includes the survey of the specific action Znovín Znojmo a.s. The survey is analyzed and evaluated.en
dc.format.extent2313306 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVinařství, víno, jižní Morava, vinařské akce, vinařské oblasti, vinná réva, zemědělství, atraktivita, cestovní ruch, produkce.cs
dc.subjectViticulture, wine, South Moravia, wine events, wine region, grapevine, agriculture, attraction, tourism, production.en
dc.titleVíno jako atraktivita cestovního ruchu jižní Moravycs
dc.title.alternativeWine as a Tourist Attraction of South Moraviaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTvrdíková, Boženacs
dc.date.accepted2013-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKNO0015_EKF_B6208_6501R006_02_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam