Show simple item record

dc.contributor.advisorPacut, Miroslavcs
dc.contributor.authorMlčoch, Martincs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:35Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:35Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97573
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingu sportovního klubu SHK Hodonín, který hraje II. ligu ledního hokeje. Práce je rozdělena do dvou zásadních částí. V první části se autor zabývá teoretickým vymezením základních pojmů (marketing, sport, sportovní marketing, marketingový výzkum, marketingový mix), které jsou nezbytné pro pochopení dané problematiky. Tyto základní pojmy byly použity při vypracování druhé části, která se věnuje vlastnímu výzkumnému šetření. Pro získání informací bylo využito metody SWOT analýzy, dotazníkového šetření a rozhovoru. Závěr práce popisuje shrnutí výsledků šetření, návrhů a doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s thesis deals with the analysis of marketing of the Sports Club SHK Hodonín that is playing the 2nd ice hockey league. The thesis is structured into two principal sections. In the first one the author investigates the theoretical definitions of basic concepts (marketing, sport, sports marketing, marketing research, marketing mix) that are necessary to understand the issues in question. These basic concepts have been applied in elaboration of the second section, devoted to the research survey alone. In order to acquire the information there were utilized the SWOT analysis method, questionnaire survey and interview. The thesis conclusion describes the summarization of the results of survey, proposal and recommendation.en
dc.format52, [10] l. : il.cs
dc.format.extent1969803 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportovní klubcs
dc.subjectlední hokejcs
dc.subjectSHK Hodoníncs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsports cluben
dc.subjectice hockeyen
dc.subjectSHK Hodonínen
dc.titleMarketing sportovního klubu SHK Hodoníncs
dc.title.alternativeMarketing of Sports Club SHK Hodonínen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeAdamec, Jarmilcs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMLC0013_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record