Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorPopelářová, Věracs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:35Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:35Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97574
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPráce pojednává o výzkumu cenové hladiny na trhu krmiva pro kočky. Výzkum byl proveden za účelem analýzy cenové hladiny a jejího vývoje a také za účelem prozkoumání a rozlišení charakteristik na tomto trhu. Pro výzkum cenových hladin bylo využito šest vybraných značek krmiva pro kočky. Výzkum byl prováděn v konkrétních maloobchodních řetězcích, a to v hypermarketech, specializovaných prodejnách a jednom hobbymarketu. Využitou metodou byla metoda pozorování (cenového monitoringu) v podobě pravidelného zaznamenávání cen v konkrétních maloobchodních řetězcích.cs
dc.description.abstractThesis is related to price monitoring on the Pet food market with focus on Cat food. Research was made to explore and to recognize charakteristics of this market and to analyse price level of Pet food market. For research were chosen brands sold in hypermarkets, specialized shops and one hobbymarket. Research was performed by using quantitative research-method called Price Monitoring supported by visiting several shops, where prices were collected.en
dc.format.extent3207387 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcenacs
dc.subjectcenová hladinacs
dc.subjectcenový monitoringcs
dc.subjectkrmivo pro kočkycs
dc.subjectmaloobchodní řetězeccs
dc.subjectpriceen
dc.subjectprice levelen
dc.subjectprice monitoringen
dc.subjectpet fooden
dc.subjectcat fooden
dc.subjectretail chainen
dc.titleAnalýza cenové hladiny na trhu krmiva pro kočkycs
dc.title.alternativeAnalysis of Price Level on Pet Food Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétacs
dc.date.accepted2013-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOP0020_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam