Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJakubšová, Zlatavacs
dc.contributor.authorMazal, Radekcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:38Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:38Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97587
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na téma porovnání marketingu fotbalových klubů. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy a metodologie, jejichž znalost je nutná k pochopení dané problematiky. Do praxe jsou následně aplikovány v druhé části práce, která se zabývá marketingovým výzkumem fotbalových klubů a následným porovnáním zjištěných dat. K porovnání byly vybrány čtyři fotbalové kluby v závislosti na současné sportovní i finanční situaci, osobních preferencích a ochotě managementu spolupracovat. Tři z nich jsou účastníky české nejvyšší fotbalové soutěže, čtvrtý působí v nižší krajské fotbalové soutěži. Na základě zjištěných informací je pro každý klub sestavena SWOT analýza silných stránek, slabých stránek, potenciálních příležitostí a hrozeb. Kluby jsou následně porovnány hlavně na základě propagace, sponzoringu, návštěvnosti, komunikace s fanoušky a vyhlídkách týmů do budoucna. V závěrečné části práce jsou shrnuty výsledky šetření a každému klubu navržena možná řešení a doporučení v závislosti na zjištěných informacích.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is focused on comparison of football clubs marketing. First part of the thesis deals with theoretical concepts and metodology, which are necessary to know in order to understand the main issue. Those are aplicated to the practise in the second part of the thesis, which deals with marketing research of football clubs and subsequent comparison of identified data. Four football clubs were chosen for comparison depending on present sports and financial situation, personal preferences and management's willingness to cooperate. Three of them are football teams of the top Czech football league and the fourth is from the lower Czech regional championship. Based on identified information there were created the SWOT analysis of strengths, weaknesses, opportunities and potential threats for every club. Clubs are subsequently comparisoned based mainly on propagation, sponsorship, attendance, communication with fans and their future situation. In the final part the results of the research are summed up and some possible changes are proposed.en
dc.format77, [8] l. : il.cs
dc.format.extent2737572 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectfotbalové klubycs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmrketingový výzkumcs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectsportovní managementcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectfootballen
dc.subjectfootball clubsen
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectinterviewen
dc.subjectsporten
dc.subjectsport managementen
dc.subjectsport marketingen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleKomparace marketingu fotbalových klubůcs
dc.title.alternativeComparison of Football Clubs Marketingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKoubek, Ondřejcs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAZ0034_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam