Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaňařová, Jitkacs
dc.contributor.authorDaniško, Kristiáncs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:40Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:40Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97590
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je vytvoření eLearningového kurzu pro střední odbornou školu EDUCA s.r.o., který bude napomáhat výuce v předmětu maturitní seminář z matematiky pro nástavbové studium. Toho bude dosaženo na základě poznatků o LMS a systému Moodle. Kurz by měl být koncipován tak, aby co nejvíce usnadnil práci jak pedagogům, tak studentům, kteří budou tento kurz využívat. Důraz bude kladen na jeho přehlednost a intuitivní stránku. Úvodní část práce je zaměřena na eLearning, jakožto podpora výuky jeho definice a historii. Dále jsou rozebrány formy eLearningu a následně i účastníci, kteří v tomto typu vzdělávání figurují a s tím spojené výhody eLearningu a jeho omezení. Druhá část práce se zabývá už konkrétními druhy eLearningových systémů, zde je představeno několik zástupců jak komerčních, tak open-sourcových. V této části je taktéž analýza prostředí s výsledky dotazníkového šetření, které zkoumají názor na zavedení eLearningu na dané škole, ve které bude daný systém aplikován. Třetí část se zabývá už samotnou stavbou kurzu Matematika pro nástavbové studium, zobrazena je funkční stránka kurzu i další charakteristiky. Závěr práce je věnován zhodnocení přínosů vytvořeného kurzu, konfrontují se zde výhody, ale i omezení.cs
dc.description.abstractThe aim of this batchelor´s thesis is to make eLearning course for the secondary vocational school EDUCA – Střední odborná škola, s.r.o. which will help in the frame of the subject Mathematics Seminar for distance studies. This will be done on the basement of knowledge of LMS and Moodle systems. The course should be made to simplify work both for teachers and students´ who will use this course. I put emphasis to the course arrangement and intuitive side. The introduction of the thesis is aimed to eLearning as a support of education, its definition and history. Next there are described the forms of eLearning and consequently its users who figure in this type of education resulting in advantages and limitation of eLearning. The second part of the thesis is focused on the particular types of eLearning systems. There are introduced several representatives both commercial and open-sourced. This part also includes analysis of the environment with results of the questionnaire which researched the opinion of eLearning usage at the school where the system will be implemented. The third part is aimed to the individual scheme of the course “Mathematics for distance studies”, both the functional side and other features of the course are pictured there. The conclusion of the thesis is obliged to the evaluation of a contribution of an offered course, both advantages and limitations are confronted there.en
dc.format.extent2206526 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecteLearningcs
dc.subjectMoodlecs
dc.subjectLMScs
dc.subjectelektronické vzdělávánícs
dc.subjecteLearningen
dc.subjectMoodleen
dc.subjectLMSen
dc.subjectelectronic educationen
dc.titleVyužití eLearningových nástrojů jako podpory výukycs
dc.title.alternativeUse of the eLearning Tools to Support the Educationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBartoňová, Evacs
dc.date.accepted2013-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDAN0011_EKF_B6209_6209R025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam