dc.contributor.advisor | Baňařová, Jitka | cs |
dc.contributor.author | Daniško, Kristián | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:09:40Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:09:40Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/97590 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je vytvoření eLearningového kurzu pro střední odbornou školu EDUCA s.r.o., který bude napomáhat výuce v předmětu maturitní seminář z matematiky pro nástavbové studium. Toho bude dosaženo na základě poznatků o LMS
a systému Moodle. Kurz by měl být koncipován tak, aby co nejvíce usnadnil práci jak pedagogům, tak studentům, kteří budou tento kurz využívat. Důraz bude kladen na jeho přehlednost a intuitivní stránku.
Úvodní část práce je zaměřena na eLearning, jakožto podpora výuky jeho definice a historii. Dále jsou rozebrány formy eLearningu a následně i účastníci, kteří v tomto typu vzdělávání figurují a s tím spojené výhody eLearningu a jeho omezení. Druhá část práce se zabývá už konkrétními druhy eLearningových systémů, zde je představeno několik zástupců jak komerčních, tak open-sourcových. V této části je taktéž analýza prostředí s výsledky dotazníkového šetření, které zkoumají názor na zavedení eLearningu na dané škole, ve které bude daný systém aplikován. Třetí část se zabývá už samotnou stavbou kurzu Matematika pro nástavbové studium, zobrazena je funkční stránka kurzu i další charakteristiky. Závěr práce je věnován zhodnocení přínosů vytvořeného kurzu, konfrontují se zde výhody, ale i omezení. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this batchelor´s thesis is to make eLearning course for the secondary vocational school EDUCA – Střední odborná škola, s.r.o. which will help in the frame of the subject Mathematics Seminar for distance studies. This will be done on the basement of knowledge of LMS and Moodle systems. The course should be made to simplify work both for teachers and students´ who will use this course. I put emphasis to the course arrangement and intuitive side.
The introduction of the thesis is aimed to eLearning as a support of education, its definition and history. Next there are described the forms of eLearning and consequently its users who figure in this type of education resulting in advantages and limitation of eLearning. The second part of the thesis is focused on the particular types of eLearning systems. There are introduced several representatives both commercial and open-sourced. This part also includes analysis of the environment with results of the questionnaire which researched the opinion of eLearning usage at the school where the system will be implemented. The third part is aimed to the individual scheme of the course “Mathematics for distance studies”, both the functional side and other features of the course are pictured there. The conclusion of the thesis is obliged to the evaluation of a contribution of an offered course, both advantages and limitations are confronted there. | en |
dc.format.extent | 2206526 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | eLearning | cs |
dc.subject | Moodle | cs |
dc.subject | LMS | cs |
dc.subject | elektronické vzdělávání | cs |
dc.subject | eLearning | en |
dc.subject | Moodle | en |
dc.subject | LMS | en |
dc.subject | electronic education | en |
dc.title | Využití eLearningových nástrojů jako podpory výuky | cs |
dc.title.alternative | Use of the eLearning Tools to Support the Education | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Bartoňová, Eva | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 157 - Katedra systémového inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | DAN0011_EKF_B6209_6209R025_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |