Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorMoravec, Ondřejcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:45Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:45Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97604
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků se službami lékárny Mgr. Libuše Hamuzková. Cílem práce bylo zjistit, zda jsou zákazníci lékárny spokojeni s jejími službami a v případě zjištění jejich nespokojenosti navrhnout taková opatření, která by pomohla spokojenost zvýšit. Kromě spokojenosti bylo také cílem zjistit, jaká skupina lidí lékárnu nejčastěji navštěvuje a jaké je jejich povědomí o současných marketingových aktivitách. Teoretická část práce pojednává o spokojenosti zákazníků a jejím měření. Metodická část rozpracovává použitou metodiku shromažďovaných dat. Pro účely výzkumu bylo použito osobní dotazování přímo ve výše uvedené lékárně. Jako technika výběru byla zvolena technika vhodné příležitosti a za dobu šetření bylo získáno 150 dotazníků. Na základě provedeného výzkumu bylo navrženo několik doporučení, které by mohly pomoci zlepšit spokojenost zákazníků s nejvíce kritizovanými faktory.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on measuring customer satisfaction with services offered by Mgr. Libuse Hamuzkova pharmacy store. A purpose of the thesis was to identify the level of customers satisfaction with the services, and consequently, in case of dissatisfaction, to recommend improvements. The additional purpose was to study typical profile of the store’s customers and determine their awareness about current marketing activities. The theoretical part of the thesis defines customer satisfaction and its measuring methods. The methodical part of the thesis elaborates a methodology of data collection. For this research purposes, personal interviews with customers at the store were used and a technique of appropriate opportunities had been chosen as the technique of selection. During the research, 150 questionnaires were collected to record customer opinions. Marketing recommendations how to improve customer satisfaction at the most relevant parts were proposed and reported to the management and ownership.en
dc.format.extent3893149 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectlékárnacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectSatisfaction measurementen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectpharmacyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami lékárnycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Pharmacy Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOR259_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam