Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTušil, Pavelcs
dc.contributor.authorSněhota, Michalcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:51Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:51Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97622
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzování problematiky reklamy a sponzoringu v baseballových klubech v České republice. Na základě dotazníku zaslaného zástupcům dílčích baseballových klubů v České republice bylo zjištěno, že baseball není pro české diváky lákavý a návštěvnost ani zdaleka nedosahuje průměru atraktivnějších evropských lig nebo věhlasné Major League Baseball. Samotné příjmy z reklamy a sponzoringu nejsou pro kluby příliš vydatným zdrojem finančních prostředků a většina klubů postrádá osobu, která se přímo zabývá získáváním sponzorů a reklamních partnerů. Mezi největší překážky, zabraňujícími nárůstu sponzorů a reklamních partnerů, byla zařazena malá popularita a neznalost pravidel baseballu, rovněž současná ekonomická situace a konkurence jiných populárnějších sportů. Lze však podotknout, že členská základna baseballistů se rok od roku rozrůstá, existuje tudíž předpoklad nárůstu diváků baseballu a s tím spojený nárůst zájmu sponzorů o tento sport.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor’s degree thesis is the analysis of issues related to advertising and sponsorship in baseball clubs in the Czech Republic. The results of a questionnaire, which has been sent to several baseball club representatives in the Czech Republic, have shown that baseball does not appear attractive for Czech spectators and that match attendance is nowhere near the average number reached by more attractive European leagues or the famous Major League Baseball. Revenue generated from advertising and sponsorship alone is not a sufficient source of income for clubs and most clubs lack a dedicated person who would look for sponsors and advertising partners. The biggest obstacles that hinder the increase of sponsorship and advertising partners are low popularity and lack of knowledge of baseball rules, as well as current economic situation and the competition of more popular sports. On the other hand we need to note that member base of baseball players has been increasing from year to year and we may thus assume, that both number of spectators and relating number of sponsors interested in this sport is also on an increase.en
dc.format53, [9] l. : il.cs
dc.format.extent13187929 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbaseballcs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectsportcs
dc.subjectbaseballen
dc.subjectsponsorshipen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectquestionaire analysisen
dc.subjectsporten
dc.titleProblematika sponzoringu v baseballucs
dc.title.alternativeSponsorship Issue in Baseballen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSlunský, Petrcs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSNE0008_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam