Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSobková, Luciecs
dc.contributor.authorDoležel, Ondřejcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:52Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:52Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97623
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace Ostravské univerzity a jejích jednotlivých fakult. Cílem marketingového výzkumu je analýza vybraných nástrojů komunikace a zpracování analýzy způsobem, který umožňuje porovnat komunikaci jednotlivých fakult. Tohoto cíle bylo dosaženo shromažďováním primárních dat získaných dotazníkovým šetřením, sekundárních dat a jejich následné analýzy. Na základě výsledků výzkumu jsou v závěru práce doporučena opatření, která by mohla zlepšit současnou situaci Ostravské univerzity a jejích jednotlivých fakult.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing communication between the University of Ostrava and its faculties. The marketing survey aimed at the analysis of chosen means of communication and analysis processing in a way that enables to compare the communication of individual faculties. This goal was achieved by collecting primary data obtained in a questionnaire survey, secondary data, and their following analysis. On the basis of the research results certain measures are recommended in the final part of the work that could improve current situation of the University of Ostrava and its faculties.en
dc.format.extent5749385 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOstravská univerzitacs
dc.subjectfakultacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectnástrojcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectUniversity of Ostravaen
dc.subjectfacultyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmeansen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace univerzitycs
dc.title.alternativeAnalysis of University Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOL0044_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam