Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvoboda, Václavcs
dc.contributor.authorKaventa, Tomášcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:55Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:55Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97632
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zaměřit se na podnikatelskou činnost fotbalových kempů mládeže a pomocí nástrojů marketingového mixu přiblížit jejich propagaci, organizaci a průběh. V kapitole teoretický úvod do problematiky byly přiblíženy pojmy jako, management a marketing a s nimi související sportovní management a sportovní marketing, marketingový mix, podnikání, sportovní příprava mládeže, systém vzdělávání fotbalových trenérů a metody sběru primárních dat. V další kapitole byly aplikovány nástroje marketingového mixu na fotbalové kempy mládeže. Kapitola 4. obsahuje shrnutí výsledků výzkumu, návrhy a doporučení pro založení fotbalového kempu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to focus on the business of football youth camps with the tools to bring marketing mix closer to their promotion, organization and running. In the chapter theoretical introduction into the issues were approached concepts like management and marketing, related sports management and sports marketing, marketing mix, business, youth sports training, education system of football coaches and methods of collecting primary data. Instruments of marketing mix on youth football camps were applied in the following chapter. Chapter 4 contains a summary of research results and proposals for the establishment of a football camp.en
dc.format49, [4] l. : il.cs
dc.format.extent2511467 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmládežnický fotbalcs
dc.subjectpodnikatelská činnostcs
dc.subjectfotbalový kempcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectyouth footballen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectfootball campen
dc.titleFotbalové kempy mládeže jako oblast podnikánícs
dc.title.alternativeYouth Football Camps as an Area of Businessen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZezulčík, Petrcs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAV0008_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam