Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorTuroňová, Mariecs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:56Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:56Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97637
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá srovnáním nákupního prostředí podnikových prodejen pečiva. První část je věnována charakteristice podnikových prodejen a pekárny M&K. Teoretická část definuje nákupní prostředí. Cílem výzkumu bylo analyzovat prodejny M&K a provést jejich vzájemné srovnání. V závěrečné části byly navrženy náměty na zlepšení nákupního prostředí prodejen, které by měly přispět ke zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with shopping environment benchmarking of the corporate bakery shops. First part briefly describes bakery M&K and its corporate shops. Theoretical part defines shopping environment. The research was focus on analysis bakery shops of company M&K and their comparison. In the final part, there are recommendations that could improve the shopping environment of the bakery shops and make a contribution to increase the consumer satisfaction.en
dc.format.extent6380340 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectexteriércs
dc.subjectinteriércs
dc.subjectsortimentcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpersonálcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectshopping environmenten
dc.subjectretailingen
dc.subjectexterioren
dc.subjectinterioren
dc.subjectassortmenten
dc.subjectsales supporten
dc.subjectpersonnelen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmystery shoppingen
dc.titleSrovnání nákupního prostředí podnikových prodejen pečivacs
dc.title.alternativeShopping Environment Benchmarking of the Corporate Bakery Shopsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romancs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTUR0031_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam