Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlennerová, Vandacs
dc.contributor.authorPolachová, Andreacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:58Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:58Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97641
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractČtenář se prostřednictvím této bakalářské práce seznámí s jednou z klíčových forem cestovního ruchu - lázeňstvím. První polovina práce je zaměřena především na teoretické poznatky související s tímto odvětvím. Z menší části se zabývá také marketingem. Praktická část se naopak věnuje konkrétnímu zařízení, a to Lázním Lednice. Kromě souhrnných informací o těchto lázních je zde provedeno dotazníkové šetření a SWOT analýza. V závěru práce pak lze nalézt návrh určitých doporučení a opatření, jejichž realizace by vedla ke zkvalitnění poskytovaných služeb a tím pádem i k větší spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractReaders of this thesis will get familliar with one of the key forms of travel industry – The Spa. The first half is focused on theory however marketing is also mentioned. The practical part is about real spa facilities, for instance – The Spa at Lednice. As well as general information, this part consists of a questioner and SWOT analysis. At the end is a set of recommendations which, if realised, would improve services therefore contented customers.en
dc.format.extent1385139 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectlázeňstvícs
dc.subjectlázeňská péčecs
dc.subjectléčivé zdrojecs
dc.subjectlázeňské službycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectLázně Lednicecs
dc.subjecttravel industryen
dc.subjectThe Spaen
dc.subjectspa heatlhcareen
dc.subjecthealing resourcesen
dc.subjectspa servicesen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectThe Spa at Ledniceen
dc.titleAnalýza marketingové strategie Lázní Lednicecs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Strategy of Lednice Spaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMacháčková, Martinacs
dc.date.accepted2013-06-13cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL0110_EKF_B6208_6501R006_02_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam