Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorKubatíková, Nikolacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:10:11Z
dc.date.available2013-06-26T11:10:11Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97681
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zpracována na téma měření spokojenosti zákazníků se službami restaurace. Práce je rozčleněna do pěti kapitol, které obsahují charakteristiku prostředí Řecké restaurace, teoretická východiska měření spokojenosti, metodiku sběru dat, analýzu výsledků měření a návrhy a doporučení. Cílem této bakalářské práce je pomocí dotazníkového šetření analyzovat spokojenost zákazníků s Řeckou restaurací EA. Na základě zjištěných informací navrhnout možná zlepšení a doporučení, které povedou ke zkvalitnění služeb restaurace, a které budou realizovatelné v praxi. První část se zabývá zejména analýzou makroprostředí restaurace, segmentací trhu, jeho subjekty a také obsahuje SWOT analýzu restaurace. Druhá část se věnuje teoretickým východiskům měření spokojenosti, jsou zde definovány prvky marketingového mixu a vlastnosti služeb. Ve třetí části je analyzována metodika sběru dat, postupně od přípravy výzkumu až k jeho realizaci. Čtvrtá část se zabývá analýzou výsledků měření na základě výsledků dotazníkového šetření a vyhodnocením stanovených hypotéz. Pátá část obsahuje návrhy a doporučení pro management v oblastech jednotlivých prvků marketingového mixu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with customer satisfaction measurement with restaurant services. It is divided into five chapters that contain environment characteristics of Greek restaurant, theoretical bases of satisfaction measurement, data collection methods, measurement results analysis and suggestions and recommendations. The aim of this thesis is to analyze customer satisfaction with Greek restaurant EA by questionnaire survey, also based on the information to propose possible improvements and recommendations that will lead to the improvement of services of the restaurant, which will be realized in practice. The first part deals mainly with the analysis of macro-environment restaurant, market segmentation, its subjects and also includes a SWOT analysis of the restaurant. The second part deals with the theoretical basis of satisfaction measurement, there are defined elements of the marketing mix and service characteristics. The methodology of data collection is analyzed in the third section, gradually from research preparation to its implementation. The fourth section analyzes the results of measurements based on the results of the survey and evaluation of the hypotheses. The fifth section contains suggestions and recommendations for management in the areas of marketing mix elements.en
dc.format.extent3134661 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectcharakteristika prostředí restauracecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpoziční mapacs
dc.subjectKANO modelcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectvlastnosti služebcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectklasifikace služebcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectmakroprostředí restauracecs
dc.subjectmarketing stravovacích zařízenícs
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectrestaurant environment characterizationen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectlocation mapen
dc.subjectKANO modelen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectcharacteristics of servicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectclassification of serviceen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectrestaurants macro-environmenten
dc.subjectcatering marketingen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami restauracecs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Restaurant Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMolitorová, Hanacs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUB0149_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam