Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorSvobodová, Yvetacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:14:41Z
dc.date.available2013-06-26T11:14:41Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98326
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractJako téma své bakalářské práce jsem si vybrala marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti S. D. G. Technik. Svou práci jsem rozdělila do šesti částí. První částí je úvod. Poté následuje druhá část, která se zaobírá teorií marketingového výzkumu. Ve třetí části popisuji hospodaření firmy v minulosti až po současné dění. Čtvrtá a stěžejní část práce se zabývá již samotným výzkumem. Marketingový výzkum provádím pomocí dotazníkového šetření, formou přímého dotazování. V páté části, která je také velmi důležitá pro můj výzkum, uvádím návrhy a doporučení na zlepšení služeb poskytovaných firmou. Poslední částí je závěr, ve kterém hodnotím celou bakalářskou práci.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the customer satisfaction research into services provided by S.D.G.Technik. The thesis is divided into six parts. Part 1, the introduction, is followed by Part 2 presenting the marketing research theory. In Part 3 the history of company management to the present days is described. Part 4, the principal part of the thesis, is the actual marketing research performed by means of a questionnaire in the form of direct questioning. Part 5 provides suggestions and recommendations for improving company services. In the conclusion, the evaluation of the thesis is presented.en
dc.format27, [3] l. : il. + 1 DVD-Rcs
dc.format.extent1306110 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectrespondentcs
dc.subjectposkytované službycs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectrespondenten
dc.subjectservices provideden
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami firmy S. D. G. Technikcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Marketing Research with the Services of the Company, S. D. G. Techniken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePelanová, Lenkacs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSVO0047_HGF_B2102_2102R001_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam